OBCHODNÍ PODMÍNKY PLATNÉ OD1. ŘÍJNA 2024

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup služeb poskytovaní poradenství, zejména z oblasti rozvodů, v internetovém obchodě www.rozvodovaporadnajxd.cz. Poskytovatelem produktu poradenství je:  

PhDr. Jiří Doležal, IČO: 61453145 Verdunská 25, 160 00 Praha 6

(dále „poradce“).

rozvodovaporadnajxd.cz není samostatný podnikatelský subjekt, ale internetový rozcestník poradce podnikajícího na živnostenské oprávnění. 

1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen obchodní podmínky) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen občanský zákoník) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy o poskytování poradenských služeb (dále jen „smlouva o poskytování poradenství“) uzavírané mezi příslušným poradcem a jinou fyzickou osobou (dále jen „klient“) prostřednictvím internetového obchodu poradce. Internetový obchod je provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.rozvodovaporadnajxd.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

1.2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu uzavřít smlouvu o poskytování poradenství, je právnickou osobou či osobou, jež jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v smlouvě o poskytování poradenství. Odchylná ujednání mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

1.4. Ustanovení obchodních podmínek je nedílnou součástí smlouvy o poskytování poradenství. Smlouva o poskytování poradenství a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Smlouvy o poskytování poradenství lze uzavřít v českém jazyce.

1.5. Znění obchodních podmínek může poradce měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

2. Uživatelský účet

2.1 Na základě registrace klienta provedené na webové stránce může klient přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může klient provádět objednávání služeb (dále jen „uživatelský účet“).

2.2 Při registraci na webové stránce a při objednávání služeb je klient povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené klientem v uživatelském účtu a při objednávání služeb jsou poradcem považovány za správné. Údaje uvedené v uživatelském účtu je klient povinen aktualizovat při jakékoliv jejich změně.

2.3 Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Klient je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.

2.4 Klient není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

2.5 Poradce může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy klient svůj uživatelský účet nevyužije v předem dohodnutém termínu, či v případě, kdy klient poruší povinnosti vyplývající ze smlouvy o poskytování poradenství (včetně obchodních podmínek).

2.6 Klient bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení poradce, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

3. Uzavření smlouvy o poskytování psychologického poradenství

3.1 Veškerá prezentace služeb umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a poradce není povinen uzavřít smlouvu o poskytování poradenství ohledně takto prezentovaných služeb. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

3.2 Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o službách, a to včetně uvedení cen jednotlivých služeb. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o způsobu realizace služeb.

3.3 Pro objednání služby vyplní klient objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

3.3.1 objednávané službě (objednávanou službu klient označí a vybere z nabízených)

3.3.2 způsobu úhrady ceny služby,

3.3.3 informace o způsobu realizace služby.

3.4 V případě objednání přenosného dárkového poukazu je jeho platnost 2 měsíce. Podmínky k uplatnění dárkového poukazu jsou dostupné na webovém rozhraní poradce.

3.5 Před zasláním objednávky poradci je klientovi umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky klient vložil, a to i s ohledem na možnost klienta zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle klient poradci kliknutím na tlačítko „zaplatit – objednávka zavazující k platbě“. Údaje uvedené v objednávce jsou poradcem považovány za správné. Poradce neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení klientovi potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty klienta uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa klienta“).

3.8 Smluvní vztah mezi poradcem a klientem vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je poradcem zasláno klientovi elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty klienta. Po tomto již není možné objednanou službu měnit co do rozsahu délky konzultace.

3.9 Klient souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku typu Skype, WhatsApp, Viber, Signal, Telegram a Microsoft Teams při uzavírání smlouvy o poskytování poradenství. Náklady vzniklé klientovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy o poskytování poradenství (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí klient sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

3.10 Předmětem smlouvy o poskytování poradenství není poskytování mediace, právních služeb nebo terapie.

3.11 Poradenské konzultace poradce není zdravotním úkonem, a neproplácí je žádná zdravotní pojišťovna.

4. Cena zboží a platební podmínky

4.1 Ceny služeb jsou uvedeny v ceníku na webovém rozhraní. Ceny služeb jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny služeb zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost poradce uzavřít smlouvu o poskytování poradenství za individuálně sjednaných podmínek.

4.2 Cenu služby bude klient hradit poradci prostřednictvím  platební brány Comgate. Poskytovatel služby, společnost Comgate a.s. je licencovaná platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány. Více na naší stránce Doprava a platba. Další informace a kontakty na www.comgate.cz.

Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

4.3 K poskytnutí služeb dle smlouvy o poskytování poradenství nedojde před uhrazením ceny služby v plné výši.

4.4 Domluvení expresního termínu s poradcem je zpoplatněno individuální sazbou.

5. Odstoupení od smlouvy

5.1 Klient bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od smlouvy o dodávce služby, která byla upravena podle přání klienta nebo pro jeho osobu. Klient bere na vědomí, že drtivá většina služeb poskytovaných na základě smlouvy o poskytování poradenství splňuje znaky služeb uvedených v předchozí větě.

5.2 Nejedná-li se o případ uvedený v předchozím odstavce či o jiný případ, kdy nelze od smlouvy odstoupit, má klient v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů ode dne uzavření smlouvy o poskytování poradenství.  Odstoupení od smlouvy musí být poradci odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě.

5.3 Klient, který je spotřebitelem, uzavřením smlouvy na poskytnutí poradenství výslovně žádá, aby mu byla konzultace poskytnuta před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy. Klient tedy nemůže odstoupit od smlouvy, byla-li mu konzultace již poskytnuta.

Klient, který je spotřebitelem, je oprávněn odstoupit od smlouvy o poskytování poradenství bez udání důvodu, a to nejpozději 48 hodin před termínem konzultace.  Klient toto právo nemá, byla-li již služba poskytnuta.

5.4. Pro odstoupení od smlouvy může klient využit vzorový formulář, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od smlouvy může klient zasílat na adresu elektronické pošty poradce  jxd@rozvodovaporadnajxd.cz

5.5 V případě odstoupení od smlouvy dle předchozího odstavce obchodních podmínek vrátí poradce peněžní prostředky přijaté od klienta do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy klientem, a to stejným způsobem, jakým je poradce od klienta přijal.

5.6 Pokud se klient v čase sjednané konzultace nespojí s poradcem ke konzultaci, je konzultace považována za spotřebovanou, a platba za ni nebude vrácena.

5.7 Do doby převzetí služby klientem je poradce oprávněn kdykoliv od smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí poradce klientovi uhrazenou částku v plné výši bez zbytečného odkladu, a to stejným způsobem, jakým je poradce od klienta přijal.

6. Dodání služby

6.1 Poradce bude službu poskytovat prostřednictvím některým z těchto online komunikačních prostředků na dálku: Skype, WhatsApp, Zoom nebo telefonicky.

6.2 Klient po rezervaci termínu v kalendáři poradce obratem obdrží od poradce na jeho elektronickou adresu potvrzení termínu konzultace.

6.3 V termínu služby sjednané dle těchto obchodních podmínek prostřednictvím Skype, je klient povinen si do svých Skype kontaktů přidat osobu poradce (dle jeho Skype jména zaslaného na elektronickou adresu klienta).

6.4 Poradce neručí za chyby, či neposkytnutí služby spojené s neznalostí vybrané aplikace ze strany klienta. Klient objednáním služby vybraným způsobem (přes zvolenou aplikaci) stvrzuje, že ovládá veškeré funkcionality zvolené aplikace.

6.6 Moment započetí hovoru mezi klientem a poradcem, je momentem započetí poskytování služby. Od tohoto momentu se počítá délka trvání objednané služby klientem.

6.7 V případě, že dojde k přerušení spojení z důvodů výpadku internetového připojení či chybě v programech Skype, WhatsApp, Zoom na straně klienta či poradce, je možno službu poskytovat jiným způsobem, a to telefonickým kontaktem na telefonní číslo uvedené klientem v objednávce služby.

6.11 V případě, že klient zvolí jako způsob konzultace Skype a do termínu konzultace nedodá své Skype jméno, poradce ho bude kontaktovat na jeho kontaktním telefonním čísle a konzultace proběhne telefonicky.

6.12 Pokud klient odmítne náhradní termín služby, nebudou mu poradcem vráceny peníze za poskytnutí služby.

6.13 Při převzetí služby je klient povinen zkontrolovat správnost služby a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit poradci.

6.14 V případě, že je klient při konzultaci viditelně pod vlivem alkoholu nebo jiných omamných látek, má poradce právo konzultaci ukončit. Konzultaci může poradce ukončit také v případě, kdy se klient chová vulgárně a agresivně. V tomto případě nenáleží klientovi žádná možnost náhrady, tedy nelze přesunout termín konzultace ani mu nebudou poradcem vráceny peníze.

6.15 Poradce je vázán profesní mlčenlivostí ke všem klientem sdělovaným obsahům i jeho identitě.

6.16 Klient bere na vědomí, že poradce poskytne nasměrování a orientaci v jeho konkrétní rozvodové situaci, a ve spolupráci s klientem nastíní možné scénáře řešení. Poradce nemůže za klienta rozhodovat, který z možných scénářů zvolí, a jaké kroky skutečně učiní.

7. Práva z vadného plnění

7.1 Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925 2174 občanského zákoníku).

7.2 Poradce odpovídá klientovi, že služba při poskytnutí nemá vady. Zejména poradce odpovídá klientovi, že v době, kdy byla služba poskytnuta:

7.2.1 má služba vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které poradce popsal nebo které klient očekával s ohledem na povahu služby,

7.2.2 služba se hodí k účelu, který pro jeho použití poradce uvádí nebo ke kterému se služba tohoto druhu obvykle používá,

7.2.3 služba vyhovuje požadavkům právních předpisů.

7.3 Práva z vadného plnění uplatňuje klient u příslušného poradce na adresu elektronické pošty poradce jxd@rozvodovaporadnajxd.cz

7.4  Klient bere na vědomí, že poradce pracuje pouze s informacemi, které mu klient sdělí. Pokud klient poskytne informace chybné, nepravdivé či neúplné, poradce nenese odpovědnost za kvalitu poskytnutých služeb a žádnou odpovědnost.

8. Další práva a povinnosti smluvních stran

8.1 Klient prohlašuje, že je způsobilý k právním jednáním, nebude vyžadovat konzultaci k jednání, které není v souladu se zákonným pořádkem České republiky či s dobrými mravy, a nehodlá využít poradenské činnosti poradce k nezákonným aktivitám či k aktivitám odporujícím dobrým mravům.

Klient nabývá právo na službu zaplacením celé ceny služby.

8.2 Poradce není ve vztahu ke klientovi vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

8.3 K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi poradcem a klientem ze smlouvy o poskytování poradenství.

8.4 Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

8.5 Poradce je oprávněn k prodeji služby na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

8.6 Klient tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

8.7 Je zakázáno pořizování audio a video záznamu z konzultace bez svolení poradce. V případě, že poradce souhlasí s pořízením zvukového záznamu, je potřeba, aby tuto skutečnost sdělil na začátku nahrávky. Pořízení jakéhokoliv záznamu je možné výhradně pro vlastní potřebu, je zakázáno tento záznam dále šířit jakýmkoliv způsobem. Porušení tohoto bodu bude právně vymáháno.

8.8 Pokud si klient pořizuje se souhlasem poradce záznam z konzultace, zajišťuje si toto technicky sám. Doba, po kterou si v průběhu konzultaci připravuje záznamovou techniku, se počítá již do samotného času konzultace a není možné vyžadovat prodloužení konzultace o tuto dobu.

9. Ochrana osobních údajů

9.1 Ochrana osobních údajů klienta, který je fyzickou osobou, je poskytována obecným nařízením (EU) 2016/679 (GDPR) a související legislativou.

9.2 Klient souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, datum narození, identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo a kontakt na Skype, WhatsApp a Zoom (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).

9.3 Klient souhlasí se zpracováním osobních údajů poradcem, a to pro účely realizace práv a povinností ze smlouvy o poskytování poradenství a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li klient jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů poradcem také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení klientovi. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření smlouvy o poskytování poradenství.

9.4 Klient bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní poradce) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat poradce o změně ve svých osobních údajích.

9.5 Zpracováním osobních údajů klienta může poradce pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Bez předchozího souhlasu klienta nebudou osobní údaje předávány třetím osobám.

9.6 Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

9.7 Klient potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

9.8 V případě, že by se klient domníval, že poradce nebo zpracovatel (čl. 9.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života klienta nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

9.8.1 požádat poradce nebo zpracovatele o vysvětlení,

9.8.2 požadovat, aby poradce nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.

9.9 Požádá-li klient o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu poradce povinen tuto informaci předat. Poradce má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

10. Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies

10.1 Klient souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem poradce na elektronickou adresu klienta a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení poradce na elektronickou adresu klienta, pokud klient zvolil tuto možnost při registraci svého uživatelského účtu.

10.2 Klienta souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky poradce ze smlouvy o poskytování psychologického poradenství plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač klienta, může klient souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

11. Doručování

11.1 Klientovi může být doručováno na adresu elektronické pošty uvedenou v jeho uživatelském účtu či uvedenou klientem v objednávce.

12. Závěrečná ustanovení

12.1 Pokud vztah založený na smlouvě o poskytování poradenství obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

12.2 Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.

12.3 Smlouva o poskytování poradenství včetně obchodních podmínek je archivována poradcem v elektronické podobě a není přístupná.

12.4 Kontaktní údaje poradce: adresa elektronické pošty jxd@rozvodovaporadnajxd.cz, telefon: 603 725 297

V Praze dne ………..

PhDr. Jiří Doležal                                                                             

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy – spotřebitel

(vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)

oznámení o odstoupení od smlouvy

– Adresát:

PhDr. Jiří Doležal, IČO: 61453145 Verdunská 25, 160 00 Praha 6

– Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o poskytování tohoto poradenství:

……………………………………………………….………………………………………..

– Datum objednání služby: ………………..……………………………………………………

– Jméno a příjmení klienta spotřebitele: ………………………………………………….

– Adresa klienta: ……………………………………………………………..

…………………………………………………………………………………………………

– Číslo objednávky: ……………………………………………………………………………

– Kupní cena má být vrácena bezhotovostním převodem na bankovní účet číslo:

 ………………………………………… /……………………

– Podpis klienta spotřebitele:

……………………………………………..

– Datum

……………………………………………

– Poznámky:

…………………………………………………………………………………………………

Obchodní podmínky Doprava a platba Ochrana osobních údajů Cookies

Obchodní podmínky Doprava a platba Ochrana osobních údajů Cookies